Kebaikan Minyak Zaitun Dalam Menstabilkan Hormon, Recommended!

WhatsApp 012 642 4559 Utk Pembelian OPK & UPT
Share

minyak zaitun

Haid bermasalah, hormon bermasalah, nak cari waktu subur pun bermasalah.. So, usaha TTC tu jadi sedikit sukar.. Test OPK dibuat utk menaggar waktu subur, kalau period bermasalah, nak main test je agak tak relevan .

Kalu tanya apa supplement atau jamu apa yang bagus, akak mmg takkan rekomen mana-mana jenama.. Based on my experienced, minyak zaitun, kurma & badam adalah sgt baik.. Tapi kenalah istiqomah, bkn makan ikut suka, makan nak buat ubat.. Bagi org Islam, eloklah disertakan dgn selawat syifa, Bismillah 5 dan apa² doa, bagi memohon keberkatan (INGAT!! USAHA TANPA DOA ADALAH SIA²) .

Adik ni dah beli bbrp bulan lepas, mula msg 3/8 yg lalu, selepas tgk kitarannya nampak agak bermasalah, so akak cadangkan minyak zaitun, alhamdulillah serasi.. Cantik dah kitarannya,#syukur .. Semoga berhasil dan menjadi lepas ni.. .

Minyak zaitun bagus utk regulate hormon.. Kalau tak bagus masakan Allah sebut dalam Al Quran “Demi buah Tin dan buah Zaitun” .